Kariera

Aktualne
oferty

Junior associate - zespół procesowy

Poszukujemy junior associate, aplikantki rzecznikowskiej/aplikanta rzecznikowskiego, radcowskiej/radcowskiego lub adwokackiej/adwokackiego – osoby o wykształceniu prawnym – do wsparcia zespołu procesowego naszej kancelarii.

 

Tak to u nas wygląda:

  • osobista praca nad zagadnieniami merytorycznymi z zakresu prawa własności intelektualnej o różnym poziomie trudności
  • sporządzanie samodzielnie prostych pism procesowych
  • sporządzanie opinii prawnych i bardziej rozbudowanych pism procesowych pod nadzorem starszego prawnika
  • zgodna praca zespołowa
  • nadzór nad pracą asystenta, szkolenie osób na niższych stanowiskach lub o mniejszym doświadczeniu

 

Oczekujemy:

  • co najmniej 1 roku doświadczenia w pracy z zagadnieniami własności przemysłowej oraz w obszarze zagadnień procesowych
  • znajomości języka angielskiego na poziomie co najmniej C1, w tym języka prawniczego
  • łatwości poruszania się w środowisku cyfrowym
  • dobrej znajomości prawa i postępowania cywilnego, gospodarczego i prawa własności intelektualnej. Wyjątkowo w tej rekrutacji ważniejsza będzie dla nas znajomość prawa procesowego niż prawa materialnego
  • dobrych umiejętności komunikacyjnych, zwłaszcza w modelu pracy zdalnej
  • samodzielności, inicjatywy i odpowiedzialnego podejścia do wykonywanych zadań
  • dbałości o szczegóły i zacięcia detektywistycznego (factfinding)
  • dyspozycyjności 5 dni w tygodniu

 

Oferujemy:

  • wynagrodzenie w wysokości 5 800 – 8 900 PLN + VAT w przypadku umowy B2B (możliwe są też inne formy współpracy)
  • 6 godzin pracy dziennie na projektach wewnętrznych i zewnętrznych w elastycznym czasie pracy (także całkowicie zdalnie)
  • pracę w nowoczesnym środowisku online z użyciem takich narzędzi jak Podio, Toggl, Google Cloud, Patsnap, Corsearch, Darts-ip
  • pracę w oparciu o czytelnie opisane procesy oraz wzory dokumentów
  • jasno wskazane zasady awansu i wynagrodzeń na stanowiskach
  • program bonusów dla współpracowników współpracujących w oparciu o umowę na czas nieokreślony w ramach rocznego budżetu: opieka medyczna LuxMed, karta sportowa MultiSport, opieka psychologiczna, sprzęt elektroniczny dla wyposażenia domowego stanowiska pracy, opłacenie uczestnictwa jako słuchacz w szkoleniach lub konferencjach, zakup publikacji edukacyjnych
  • program Well-being patent obejmujący wsparcie w zakresie psychologii i aspektów zdrowia fizycznego w pracy
  • wsparcie w rozwoju zawodowym w programie ewaluacji, doskonalenia zawodowego i budowaniu marki osobistej
  • dostęp do świetnie wyposażonej biblioteki i cyfrowej bazy wiedzy
  • wsparcie finansowe w edukacji
  • miejsce pracy budowane na zasadzie partnerstwa i poważnie traktowaną politykę diversity
  • spotkania integracyjne online i offline
  • biura w centrum Łodzi i Poznania

 

Jak aplikować:

Wyłącznie poprzez formularz. Nie będziemy rozpatrywać zgłoszeń wysłanych w inny sposób. Wybrani kandydaci otrzymają od nas krótki test.

Wybrani kandydaci otrzymają od nas dwa zadania sprawdzające wiedzę z zakresu IP oraz prawa procesowego. Zadania te mają również na celu ocenę umiejętności komunikowania się z klientem oraz przedstawiania mu w przystępny dla niego sposób rekomendacji dotyczących działań prawnych.

 

Wstępny etap rekrutacji zamykamy 31 stycznia 2025 roku.

Asystentka księgowo-administracyjna/asystent księgowo-administracyjny w Poznaniu

Poszukujemy asystentki księgowo-administracyjnej/asystenta księgowo-administracyjnego, studenta, który wesprze nas w szczególności w zadaniach księgowych oraz administracyjnych, współpracując zarówno zdalnie, jak i stacjonarnie w biurze w Poznaniu.

 

Do zadań asystentki księgowo-administracyjnej/asystenta księgowo-administracyjnego należeć będzie:

  • Wsparcie administracyjne office managera, szczególnie w sprawach księgowych, a także partnerów i współpracowników w realizacji ich zadań.
  • Obsługa korespondencji i archiwizacja dokumentów.
  • Zarządzanie zasobami biurowymi: materiały eksploatacyjne, sprzęt biurowy.
  • Organizacja spotkań w biurze i opieka nad biurem.

 

Oczekujemy:

  • Biegłości w korzystaniu z narzędzi cyfrowych (znajomość systemów typu Slack, Github, Podio, Salesforce jest dodatkowym atutem).
  • Dyspozycyjności 18 godzin tygodniowo.
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie co najmniej B2.
  • Dobrych umiejętności komunikacyjnych, zwłaszcza w modelu pracy zdalnej.
  • Autorefleksyjnego i odpowiedzialnego podejścia do powierzonych zadań.
  • Otwartości i chęci rozwoju.

 

Dodatkowym atutem będzie:

  • Doświadczenie w pracy biurowej.
  • Status studenta na kierunku finanse, administracja lub pokrewnym.

 

Oferujemy:

  • Wynagrodzenie w wysokości 30,50 zł brutto za godzinę pracy
  • 6 godzin pracy dziennie na projektach wewnętrznych i zewnętrznych w elastycznym czasie pracy (możliwy hybrydowy model pracy).
  • Program bonusów dla współpracowników.
  • Program Well-being patent, obejmujący wsparcie współpracowników w zakresie psychologii i aspektów zdrowia fizycznego w pracy.
  • Wsparcie w rozwoju zawodowym w programie ewaluacji i doskonalenia zawodowego.
  • Miejsce pracy budowane na zasadzie partnerstwa i poważnie traktowaną politykę diversity.
  • Nowoczesne narzędzia pracy i dostęp do profesjonalnych baz danych.
  • Dostęp do świetnie wyposażonej biblioteki i cyfrowej bazy wiedzy.
  • Jasno wskazane zasady awansu i wynagrodzeń na stanowiskach.
  • Wsparcie finansowe w edukacji.

 

Jak aplikować:

Wyłącznie poprzez formularz. Nie będziemy rozpatrywać zgłoszeń wysłanych w inny sposób. Wybrani kandydaci otrzymają od nas krótki test.

 

Wstępny etap rekrutacji zamykamy 31 stycznia 2025 roku.

Asystentka techniczna/Asystent techniczny

Poszukujemy asystentki technicznej/asystenta technicznego, studentki/studenta studiów wyższych technicznych.

 

Do zadań asystentki technicznej/asystenta technicznego należeć będzie:

  • realizowana pod nadzorem praca nad projektami merytorycznymi, a w szczególności opracowywanie danych źródłowych i prostsze prace merytoryczne
  • wsparcie biznesu głównie w zakresie technicznym, np. przygotowywanie prezentacji
  • rozwój bazy wiedzy
  • wsparcie biura w ograniczonym zakresie
  • zgodna praca zespołowa

 

Oczekujemy:

  • znajomości języka angielskiego na poziomie co najmniej C1, w tym języka technicznego
  • łatwości poruszania się w środowisku cyfrowym
  • umiejętności w zakresie analizy tekstów technicznych i zainteresowania prawem własności intelektualnej
  • dobrych umiejętności komunikacyjnych, zwłaszcza w modelu pracy zdalnej
  • autorefleksyjnego i odpowiedzialnego podejścia do wykonywanych zadań
  • otwartości i chęć rozwoju

 

Dodatkowym atutem będzie chęć odbycia aplikacji rzecznikowskiej i praktyka w zakresie ochrony własności intelektualnej.

 

Oferujemy:

  • wynagrodzenie w wysokości 30,50 zł brutto za godzinę pracy
  • 6 godzin pracy dziennie na projektach wewnętrznych i zewnętrznych w elastycznym czasie pracy (także całkowicie zdalnie)
  • program bonusów dla współpracowników
  • program Well-being patent, obejmujący wsparcie współpracowników w zakresie psychologii i aspektów zdrowia fizycznego w pracy
  • wsparcie w rozwoju zawodowym w programie ewaluacji, doskonalenia zawodowego i budowaniu marki osobistej
  • miejsce pracy budowane na zasadzie partnerstwa i poważnie traktowaną politykę diversity
  • nowoczesne narzędzia pracy i dostęp do profesjonalnych baz danych
  • dostęp do nowoczesnych biur w centrum Łodzi i Poznania
  • dostęp do świetnie wyposażonej biblioteki i cyfrowej bazy wiedzy
  • jasno wskazane zasady awansu i wynagrodzeń na stanowiskach
  • wsparcie finansowe w edukacji

 

Jak aplikować:

Wyłącznie poprzez formularz. Nie będziemy rozpatrywać zgłoszeń wysłanych w inny sposób. Wybrani kandydaci otrzymają od nas krótki test.

Asystentka prawna/Asystent prawny

Poszukujemy asystentki prawnej/asystenta prawnego – studenta/tki III lub IV roku studiów wyższych prawniczych

 

Do zadań asystentki prawnej/asystenta prawnego należeć będzie:

  • realizowana pod nadzorem praca nad projektami merytorycznymi, a w szczególności opracowywanie danych źródłowych i prostsze prace merytoryczne
  • wsparcie biznesu głównie w zakresie technicznym, np. przygotowywanie prezentacji
  • rozwój bazy wiedzy
  • wsparcie biura w ograniczonym zakresie
  • zgodna praca zespołowa

 

Oczekujemy:

  • znajomości języka angielskiego na poziomie co najmniej C1, w tym języka prawniczego
  • łatwości poruszania się w środowisku cyfrowym
  • dobrej znajomości prawa cywilnego, gospodarczego i prawa własności intelektualnej
  • dobrych umiejętności komunikacyjnych, zwłaszcza w modelu pracy zdalnej
  • autorefleksyjnego i odpowiedzialnego podejścia do wykonywanych zadań
  • otwartości i chęć rozwoju

 

Dodatkowym atutem będzie chęć odbycia aplikacji rzecznikowskiej i praktyka w zakresie ochrony własności intelektualnej.

 

Oferujemy:

  • wynagrodzenie w wysokości 30,50 zł brutto za godzinę pracy
  • 6 godzin pracy dziennie na projektach wewnętrznych i zewnętrznych w elastycznym czasie pracy (także całkowicie zdalnie)
  • program bonusów dla współpracowników
  • program Well-being patent, obejmujący wsparcie współpracowników w zakresie psychologii i aspektów zdrowia fizycznego w pracy
  • wsparcie w rozwoju zawodowym w programie ewaluacji, doskonalenia zawodowego i budowaniu marki osobistej
  • miejsce pracy budowane na zasadzie partnerstwa i poważnie traktowaną politykę diversity
  • nowoczesne narzędzia pracy i dostęp do profesjonalnych baz danych
  • dostęp do nowoczesnych biur w centrum Łodzi i Poznania
  • dostęp do świetnie wyposażonej biblioteki i cyfrowej bazy wiedzy
  • jasno wskazane zasady awansu i wynagrodzeń na stanowiskach
  • wsparcie finansowe w edukacji

 

Jak aplikować:

Wyłącznie poprzez formularz. Nie będziemy rozpatrywać zgłoszeń wysłanych w inny sposób. Wybrani kandydaci otrzymają od nas krótki test.

Associate

Poszukujemy associate – rzeczniczki patentowej/rzecznika patentowego, radczyni prawnej/radcy prawnego lub adwokatki/adwokata, specjalizującej(-ego) się w postępowaniu cywilnym, sądowo-administracyjnym i spornym z zakresu własności intelektualnej, osoby o wykształceniu prawniczym

 

Do zadań associate należeć będzie:

  • praca merytoryczna, w tym nie tylko osobista praca na projektach o różnym poziomie trudności, ale przede wszystkim nadzór merytoryczny nad pracą zespołu
  • prace biznesowe – udział w konferencjach, spotkaniach sprzedażowych, pisanie ofert i umów, opracowywanie produktów
  • nadzór nad pracą pracowników niższego szczebla oraz odpowiedzialność za wyniki tej pracy (pełnienie roli kierownika projektu)
  • pełnienie roli osoby pierwszego kontaktu dla wybranych klientów
  • zgodna praca zespołowa, szkolenie osób na niższych stanowiskach lub o mniejszym doświadczeniu
  • pierwsze próby zdobywania własnych klientów

 

Oczekujemy:

  • niezależności i umiejętności wymaganych do samodzielnej obsługi klienta
  • co najmniej 3 lat doświadczenia w pracy z zagadnieniami własności przemysłowej, najlepiej w kancelarii patentowej lub w dziale IP kancelarii prawnej
  • znajomości języka angielskiego na poziomie co najmniej C1, w tym języka prawniczego
  • łatwości poruszania się w środowisku cyfrowym
  • bardzo dobrej znajomości prawa własności intelektualnej, w tym przede wszystkim prawa własności przemysłowej oraz prawa cywilnego i gospodarczego
  • dobrych umiejętności komunikacyjnych, zwłaszcza w modelu pracy zdalnej
  • autorefleksyjnego i odpowiedzialnego podejścia do wykonywanych zadań oraz dokładności

 

Oferujemy:

  •  jedne z wyższych stawek na lokalnym rynku (nasze widełki wolelibyśmy jednak ujawnić dopiero w trakcie pierwszej rozmowy – jeśli to dla Ciebie problem – napisz)
  • 6 godzin pracy dziennie na projektach wewnętrznych i zewnętrznych w elastycznym czasie pracy (także całkowicie zdalnie)
  • program bonusów dla współpracowników
  • program Well-being patent, obejmujący wsparcie współpracowników w zakresie psychologii i aspektów zdrowia fizycznego w pracy
  • wsparcie w rozwoju zawodowym w programie ewaluacji, doskonalenia zawodowego i budowaniu marki osobistej
  • miejsce pracy budowane na zasadzie partnerstwa i poważnie traktowaną politykę diversity
  • nowoczesne narzędzia pracy i dostęp do profesjonalnych baz danych
  • dostęp do nowoczesnych biur w Łodzi i Poznania
  • dostęp do świetnie wyposażonej biblioteki i cyfrowej bazy wiedzy
  • jasno wskazane zasady awansu i wynagrodzeń na stanowiskach
  • wsparcie finansowe w edukacji

 

Jak aplikować:
Wyłącznie poprzez formularz. Nie będziemy rozpatrywać zgłoszeń wysłanych w inny sposób. Wstępny etap rekrutacji zamykamy 31.05.2024 roku.

Asystent prawny / techniczny

Poszukujemy asystenta prawnego / technicznego, studenta ___ roku / absolwenta studiów wyższych technicznych / prawniczych.

 

Do zadań asystenta prawnego / technicznego należeć będzie:

  • realizowana pod nadzorem praca nad projektami merytorycznymi, a w szczególności opracowywanie danych źródłowych i prostsze prace merytoryczne
  • wsparcie biznesu głównie w zakresie technicznym, np. przygotowywanie prezentacji
  • rozwój bazy wiedzy
  • wsparcie biura w ograniczonym zakresie
  • zgodna praca zespołowa

 

Oczekujemy:

  • znajomości języka angielskiego na poziomie co najmniej C1, w tym języka technicznego / prawniczego
  • łatwości poruszania się w środowisku cyfrowym
  • dobrej znajomości prawa cywilnego, gospodarczego i prawa własności intelektualnej (asystent prawny) / umiejętności w zakresie analizy tekstów technicznych i zainteresowania prawem własności intelektualnej (asystent techniczny)
  • dobrych umiejętności komunikacyjnych, zwłaszcza w modelu pracy zdalnej
  • autorefleksyjnego i odpowiedzialnego podejścia do wykonywanych zadań
  • otwartości i chęć rozwoju

 

 

Dodatkowym atutem będzie chęć odbycia aplikacji rzecznikowskiej i praktyka w zakresie ochrony własności intelektualnej.

 

Oferujemy wynagrodzenie w wysokości ____________

 

Jak aplikować: wyłącznie poprzez formularz. Nie będziemy rozpatrywać zgłoszeń wysłanych w inny sposób. Wybrani kandydaci otrzymają od nas krótki test.

 

Wstępny etap rekrutacji zamykamy …. roku.

Proces
rekrutacji

Przesłanie aplikacji

Wszystkie aplikacje przyjmujemy przez formularz zgłoszeniowy, dostępny za pośrednictwem przycisku APLIKUJ znajdującego się bezpośrednio pod ofertą. Jeśli nie znajdziesz stanowiska, które Cię interesuje, wyślij zgłoszenie bez związku z trwającą rekrutacją.

 

Ocena zgłoszenia

Nasz zespół HR zweryfikuje Twoją kandydaturę z wymaganiami na dane stanowisko. Jeżeli kandydatura będzie je spełniać, zostanie oceniona przez partnera kancelarii.

 

Rozwiązanie zadań merytorycznych

Do wybranych osób zgłaszających się wyślemy zadania merytoryczne. Na ich rozwiązanie będziesz mieć około 2 dni roboczych. Pamiętaj, żeby odesłać odpowiedzi na czas.

 

Rozmowa telefoniczna

Z osobami wybranymi po wcześniejszych etapach rekrutacji skontaktuje się telefonicznie osoba z działu HR w celu umówienia spotkania z partnerem kancelarii i osobą z zespołu HR.

Jeżeli rozwiązałeś zadania merytoryczne, ale nie wybraliśmy Cię do dalszego etapu rekrutacji, skontaktujemy się z Tobą e-mailowo, żeby przekazać Ci nasz feedback. Nie obawiaj się wziąć udziału w kolejnej rekrutacji!

 

Rozmowa kwalifikacyjna

Spotkanie z partnerem kancelarii i osobą z zespołu HR odbędzie się w formie wideokonferencji w uzgodnionym terminie. Jeżeli wyrazisz na to zgodę w formularzu, będzie ona nagrana – tak, by pozostali partnerzy również mogli się z nią zapoznać. Rozmowa będzie podzielona na trzy części:

  • rozmowa dotycząca Twojego doświadczenia oraz zgłoszenia i odpowiedzi na zadania;
  • rozmowa uzupełniająca aspekty formalne – takie jak oczekiwane wynagrodzenie, planowane zaangażowanie czasowe, forma umowy;
  • odpowiedzi na Twoje pytania dotyczące współpracy.

 

Kontakt z kandydatami

Po rozmowie kwalifikacyjnej nastąpi ponowna ocena Twojego zgłoszenia oraz zapadnie decyzja odnośnie podjęcia współpracy. Jeśli w Twoim przypadku podejmiemy decyzję na TAK – osoba z działu HR zadzwoni do Ciebie i poinformuje o dalszych krokach w celu podpisania umowy.

Jeżeli nie zdecydujemy się na współpracę z Tobą, otrzymasz taką informację e-mailowo wraz z uzasadnieniem decyzji. Nie obawiaj się wziąć udziału w następnej rekrutacji!

Nasza
kancelaria

Jesteśmy średniej wielkości, nowoczesną i młodą kancelarią patentową. Większość naszej pracy wykonujemy zdalnie. Przykładamy dużą wagę do efektywnego i inkluzywnego zarządzania. Obsługujemy prestiżowych polskich i zagranicznych klientów. Rośniemy w ekspresowym tempie.

 

Nasz zespół to ok. 30 specjalistów w dziedzinie prawa własności intelektualnej. Nasze biura mieszczą się  w Łodzi, Poznaniu i Warszawie. Swoje doradztwo skupiamy na 3 obszarach: Marka i logo, Design i Technika. Opiekujemy się portfoliami praw własności intelektualnej naszych klientów, wspierając ich w pełnym spektrum spraw krajowych i zagranicznych – w zgłoszeniach, sporach, umowach.

 

W swojej pracy kierujemy się trzema głównymi wartościami:

  • Partnerstwo,
  • Wiedza i doświadczenie,
  • Nowoczesność.

 

Wartości te towarzyszą nam w zarówno w relacjach z klientami jak i naszymi Współpracownikami. Za sukcesem kancelarii stoją ludzie, dlatego działamy wspólnie w celu osiągnięcia obopólnych korzyści. Wspieramy naszych Współpracowników w rozwoju zawodowym i zapewniamy nowoczesne oprogramowania ułatwiające wykonywanie codziennych zadań. Zatrudniamy zarówno specjalistów z wieloletnim doświadczeniem, jak i młodych i ambitnych ludzi, którzy chcą rozwijać wiedzę z zakresu ochrony własności intelektualnej.

Oferujemy

  • 6 godzin pracy dziennie na projektach wewnętrznych i zewnętrznych w elastycznym czasie pracy (także całkowicie zdalnie)
  • program bonusów dla współpracowników
  • program Well-being patent, obejmujący wsparcie naszych Współpracowników w zakresie psychologii i aspektów zdrowia fizycznego w pracy
  • wsparcie w rozwoju zawodowym w programie ewaluacji, doskonalenia zawodowego i budowaniu marki osobistej
  • miejsce pracy budowane na zasadzie partnerstwa i poważnie traktowaną politykę diversity
  • nowoczesne narzędzia pracy i dostęp do profesjonalnych baz praw własności przemysłowej
  • dostęp do nowoczesnych biur w centrum Łodzi i Poznania
  • dostęp do świetnie wyposażonej biblioteki i cyfrowej bazy wiedzy
  • jasno wskazane zasady awansu i wynagrodzeń na stanowiskach
  • wsparcie finansowe w edukacji

Co mówią nasi współpracownicy?

Julia Lewandowska

Radczyni prawna, prawniczka, Associate

 

Z kancelarią współpracuję od 2019 roku. Przez ten czas brałam udział w wielu wymagających projektach z obszaru prawa własności przemysłowej. Doceniam możliwość pracy w interdyscyplinarnym zespole doświadczonych prawników i inżynierów oraz dostęp do nowoczesnych narzędzi ułatwiających wykonywanie zadań. Cieszę się też możliwością swobodnego zarządzania swoim czasem pracy.

dr Daria Różycka

Rzeczniczka patentowa, prawniczka, zawodowa pełnomocniczka EUIPO, Associate

 

Do zespołu kancelarii dołączyłam w 2021 roku. Od samego początku miałam możliwość realizowania ciekawych, nierzadko wymagających projektów w mojej ulubionej dziedzinie prawa – prawie własności intelektualnej. Doceniam otwartość współpracowników, szczególnie partnerów, na nowe pomysły, chęć współpracy i wsparcia w projektach, a także możliwość czerpania z ich doświadczeniem. Duże znaczenie mają dla mnie także elastyczne godziny pracy, co pozwala na pogodzenie pracy zawodowej z byciem mamą.

Stanisław Gibalski

Prawnik, aplikant rzecznikowski, Associate

 

Współpracę z kancelarią rozpocząłem od 2020 roku, jeszcze jako student. Już od samego początku uczestniczyłem w ciekawych i wymagających projektach. W zespole pracujemy nad zleceniami dla dużych polskich i międzynarodowych firm z różnorodnych branż. Dzięki temu zdobyłem przekrojowe doświadczenie w sprawach z zakresu znaków towarowych, wzorów przemysłowych, patentów czy zwalczania nieuczciwej konkurencji. Kancelaria umożliwia mi rozwijanie wiedzy i umiejętności w ramach dodatkowych szkoleń czy kursów. Duże znaczenie mają też dla mnie możliwość pracy zdalnej i elastyczny czas pracy.

Radosław Szumlański

Radca prawny, prawnik, Associate

 

Z kancelarią współpracuje od 2020 roku. W tym czasie miałem możliwość zdobycia uprawnień zawodowych oraz pracy z wieloma klientami w ciekawych projektach. Doceniam elastyczność i możliwość pracy zdalnej, co pozwala na łączenie obowiązków zawodowych z codziennymi wyzwaniami i zainteresowaniami. Dużą wartością jest dla też mnie samodzielność w prowadzeniu spraw, przy jednoczesnym wsparciu doświadczonego zespołu. Cenię również atmosferę współpracy, która sprzyja wymianie doświadczeń i rozwoju zawodowego.