08 maj Wprowadzenie marki na rynek od strony prawnej
Wprowadzenie marki na rynek to złożony proces, który powinno się skrupulatnie rozplanować zarówno pod kątem biznesowym, marketingowym, jak i prawnym....
Pobierz nowy e-book o wykazie towarów i usług dla znaków towarowych.
Wprowadzenie marki na rynek to złożony proces, który powinno się skrupulatnie rozplanować zarówno pod kątem biznesowym, marketingowym, jak i prawnym....
Świat mody to nie tylko kreatywność i innowacja, ale także złożona rzeczywistość prawna. Własność intelektualna odgrywa kluczową rolę w ochronie...
Umowa o zachowaniu poufności (NDA) to kontrakt, w którym podmioty wymieniające się kluczowymi dla ich biznesu informacjami zobowiązują się do...
Różne wyroki sądów i rozbieżności w opiniach specjalistów ds. własności intelektualnej pokazują, że odpowiedź na tytułowe pytanie wymaga głębszego zastanowienia. Szczególnie...
Jak rozumieć strategię IP? Co pomaga w bieżącym zarządzaniu prawami własności intelektualnej? Na które zadania Menedżera IP warto szczególnie zwrócić uwagę? Kiedy opłaca...
Wprowadziłeś na rynek nowy produkt. Jesteś z niego dumny – pracowało nad nim kilka osób, przeprowadziliście testy, sprawdziliście zapotrzebowanie na...
Czym jest patent europejski? Jak go uzyskać? Jaką ochronę oferuje? W tym artykule przedstawię kilka istotnych faktów dotyczących patentu europejskiego...
Terminu „doradca patentowy” używa się często w stosunku do osób zajmujących się zawodowo ochroną praw własności intelektualnej. Będą to przede...
Obok procedury krajowej i unijnej, trzecim sposobem na uzyskanie ochrony na znak towarowy jest tak zwana procedura madrycka - międzynarodowa....
Już 10 października powróci cykl comiesięcznych spotkań Meet(IP)ings. Tematyka kolejnego wydarzenia dotyczy sztucznej inteligencji oraz automatyzacji w IP. Dołączyć na Zoom...