05 wrz Prawna ochrona marki – 6 elementów strategii
Prawna ochrona marki jest niezbędna, jeśli inwestujesz w swój branding, marketing i utrzymanie zaufania klientów. Ponadto, możesz skutecznie zabezpieczyć przedsiębiorstwo przed podróbkami,...
Pobierz nowy e-book o wykazie towarów i usług dla znaków towarowych.
Prawna ochrona marki jest niezbędna, jeśli inwestujesz w swój branding, marketing i utrzymanie zaufania klientów. Ponadto, możesz skutecznie zabezpieczyć przedsiębiorstwo przed podróbkami,...
Amerykański urząd patentowy (a właściwie: Amerykański Urząd Patentów i Znaków Towarowych - USPTO) jest federalną agencją udzielającą patentów i rejestrującą...
Monitoring znaku towarowego polega na bieżącym śledzeniu rejestrów znaków towarowych pod kątem nowych zgłoszeń, które są w kolizji z Twoim...
Zdarza się, że przedsiębiorcy posiadający innowacyjne rozwiązania z góry zakładają, że przejdzie ono pomyślnie badanie zdolności patentowej. W praktyce jednak...
Jesteś właścicielem znaku towarowego i zauważyłeś, że konkurencja posługuje się podobnym lub wręcz identycznym oznaczeniem? Możliwe, że w ten sposób...
Minęły czasy, gdy fraza „made in China” kojarzyła się z najtańszymi produktami najniższej jakości. Jako druga największa gospodarka na świecie,...
Każdy konflikt o własność intelektualną – w tym spór o znak towarowy – jest kosztowny oraz stresujący. Nie ma znaczenia,...
Obwarzanek krakowski, polska wódka, rogal świetomarciński, champagne, feta, bordeaux – co łączy te wszystkie nazwy? To szczególne nazwy dla produktów,...
Czy rozwiązania techniczne można chronić wyłącznie za pomocą patentów? Odpowiedź brzmi nie. W wielu sytuacjach sensowną alternatywą są prawa ochronne na...
Własność intelektualna w postaci praw, tekstów, projektów graficznych czy innych utworów ma konkretną wartość ekonomiczną. Jak większość takich dóbr...